frapino

Idag har jag som sagt varit en sväng hos morfar och packade sedan bilen för att köra lite saker till pappa som inte får plats hemma i lägenheten. Det roliga var att jag satt och väntade på samtal från Jenny eftersom vi inte bestämt någon specifik tid vi skulle ses. Så jag väntade och väntade tills jag insåg att jag glömt mobilen hemma (andra gången idag...)! Det var bara att ila iväg hem igen och hämta den. Och mycket riktigt var där missade samtal :P. Ojoj. Åkte tillbaka till pappa, parkerade bilen och åkte kommunalt till Hornstull och tog en fika :).

Tog nyss en promenad till videobutiken i Älvsjö med Patricia men hann inte så långt innan pappa ringde och efterlyste mig (fast det var han som var sen)... Så han plockade upp mig på vägen och nu ska vi åka och hämta en maskin i Solna och sedan hem för att jobba lite mer. Kul när jag ska öppna 06.35 i morgon. Sover här i natt, annars kommer jag hem mitt i natten och väcker <3at.


Söt latte med hjärtan ;)


Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0