Torsdag:

Var dags att vakna klockan 04.50 och släpa sig till jobbet... Var ju självklart min tur att sitta isolerad i kakelkasan också utan sällskap eller kunder :P. Tvingade några av mina kära arbetskamrater att underhålla mig under dagen och det underlättade en aning. Men dom hade ju lite att stå i så emellanåt var jag solo :(. Någonstans där mellan 8 och 9 höll jag nästan på att somna stående vid kassan, man kommer ju inte igång på morgonen när man bara sitter och häckar på sina1,5 kvm!! En mycket omtänksam jobbarkompis kom förbi med en red bull och sedan var jag istället hyper tills det att klockan slog 14.00 och jag fick räkna min kassa :P. Tack!!!!!

Patricia kom sedan och mötte mig på jobbet och vi åkte till Alvik och satte oss på Coffehouse By George. Blev latte och en fullkornsfralla till mellis och massa snackl om allt mellan himmel och jord som vanligt. Love you baby!



Sedan bar det hemåt där <3at väntade med middagen klar - färdig pizza från Ica ;). Orkade bara 2 bitar, har inte varit hungrig alls idag... Nej! Jag är inte gravid! Många som fått för sig det på senaste tiden. Trötthet kan bero på annat you know. Har haft en rätt sömnig period då jag bokstavligt talat har kunnat somna på 2sekunder, sittade... Men det är kanske över nu när solen för med sig vitaminer och lyckorus!!
 
* *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0