Gott&Blandat

Jaha, då var det dags igen! I morse var jag hos tandkäkaren, 4e gången nu på 1½ vecka, lite tröttsamt. Upptäckte igår på jobbet att ett av stygnen, som skule ha tagits bort i måndags, fortfarande satt kvar. Blev en liten smärtsam historia då jag självklart var där och pillade eftersom jag trodde att något fastnat i såret... Tur att jag har mina änglar på jobbet som kan trösta lite <3.  Han bad i alla fall om ursäkt, men ändå! TRÖTT JAG BLIR! Hoppas att det äntligen är klart nu...

Var på Fryshuset igår kväll och lyssnade på Paulas pojkväns band ;). Torbjörn spelar trummor i "Planet B Sthlm" och dom var med i en tävling, Emergenza. Ni var skitbra! Var jordens skummaste band som spelade efter ,"Goatsodomizer", som hade sjukaste stage-outfitsen: masker med gethorn och läderhängslen med nitar, utan något under... Ingen vacker syn! Sköna killar som drog likheten mellan ett likbål och sin musik. Var typ i samma klass...

Nu har jag boostat det tråkiga vinterhumöret med lite vitaminer. Älskar att köpa hem frukt och grönsaker för det är fint att titta på och mycket smaskigt att äta ;). Alla vet ju att frukt & grönt med mycket färg gör en glad och pigg!



Vid halv12 ska jag träffa tjejerna vid Rådmansgatan och luncha lite. Ska bli kul att se alla tillsammans igen. Både jag och Fatima har ju vart bortresta och sedan har ju alla mycket på gång på eget håll. Elin tar med sig lilla Tuva också så det kommer att bli mysigt :).

Blev lite inspirerad av blogg.se där det finns fina bilder på Latte-Art. Alltså kaffe latte med snyggt skummad mjölk ;). Rätt kul vad man kan göra. kan ju hoppas på att få något liknande idag :)


Så, nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig... Har alltid det problemet när jag har gott om tid på mig, man känner sig aldrig riktigt nöjd. Tror det blir lite för mycket att välja på när man helt plötsligt har tid att verkligen undersöka vad som gömmer sig i garderoben :P

* *


Kommentarer
Postat av: Miranda

Grymt snyggt kaffe där!



Men hörru här kommentarer man i din blogg men så svarar du inte :( not cool ;P

2009-01-23 @ 11:59:04
URL: http://mirandasminut.blogspot.com
Postat av: skinbasher

Trummisen från Goatsodomizer"

Kl att du gillade oss och vårat utseend

2009-05-01 @ 07:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0