- Väskoman -

Handväskor + Chriss = SANT

Spelar ingen roll om jag redan har garderoben full av väskor i alla världens material och storlekar - vill alltid ha fler! Spelar heller ingen roll hur länge jag haft dom, visst använder man vissa oftare än andra men dom har alltid en liten plats i mitt hjärta ;). En av favoriterna köpte jag till mig själv i 17års present och nu sjunger den på sista versen, är rätt sliten efter resor och tunga skolböcker. Låter lite väl överdrivet men inget kan lyfta en outfit eller få en att dregla i skyltfönster som en sjysst väska. Helst ska den vara från Mulberry eller Chanel - In my dreams! Har inte 10.000 att lägga på en väska men om jag hade det skulle de bli mina ;). En riktigt fin handväska av ett av märkena nedan är för många kvinnor jämförbart med mannens dröm om en Lamborghini... Fyller ju snart år så nu vet ni vad jag vill ha * *



En av de största klassikerna från Chanel <3
Come to mama!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag vet vad du menar, är själv en väskfantast. Tidigare sket jag vad jag hade, bara jag fick med mig sakerna. Men sen nåt år tillbaka är jag frälst! Ser väskor överallt som jag vill ha! Så Thailand var ju mitt paradis, helt klart ;-). Fast det jag skulle vilja ha råd med en dag, är en äkta Dior. Det är mitt favorit märke. Men än så länge får jag nöja mig med Dior smink och glasögon...

2009-02-02 @ 21:43:51
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0