Här har det inte hänt mycket...

Nä, men det finns inte så himla mycket kul saker att skriva om just nu heller :P. Eller kanske gör det det...

Är nästan nästan frisk nu men ska till jobbet i morgon och göra en insats, det är ju rätt kul...

Sen så fyller Linn år på måndag och det är ju rätt kul det med.

Har fått mitt paket från H&M nu vilket även det är himlans skoj.

Ska ner till centrum och hämta paketet nu vilket gör det desto roligare.

Att sen få öppna paketet kommar att bli sjukt kul ;)

Kommentarer
Postat av: elin

hörrödu min vän. kan du inte lägga ut lathunden för hur man komprimerar bilder på vår gemensamma blogg så kanske man kan få bilderna snart =)

2009-08-04 @ 14:51:07
Postat av: Babe

Jo det kan jag men problemet är att även denna fil kan vara för stor för att skicka...



Kan lägga ut en liten guide till er som jag har färdig, pedagogen du vet :P (kanske ska laminera den också), så ska det nog gå bra.

2009-08-04 @ 15:18:24
Postat av: elin

kan du inte dela upp bilderna då? och typ skippa lite av bilderna på kyrkor och sånt.

2009-08-04 @ 22:02:43
Postat av: Vanja

Tror du har haft samma som mig då.. blev sjuk onsdag kväll, pang sa det bara så hade jag ont i halsen. Så hoppas man inte får ett återfall imorrn efter jobbet :)

2009-08-04 @ 22:56:12
Postat av: Miranda

Ciao baby :) Ses vi på lördag?



Kunde du den 12e?



puss!

2009-08-05 @ 08:37:11
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0