Christinas fest

I går kväll efter jobbet var det dags för fest! Christina och hennes kompis Philip ställde till med partaj vid Stadion i en av Idrottshögskolans lokaler. Det var en trevlig tillställning med många bekanta ansikten, bla våran utbytesstudent från andra året i gymnasiet -Mai, och en kille jag och Christina träffade på tåget hem från Åre för länge sedan :P. Lustigt att träffa på folk igen efter så lång tid :). 


Miranda var på g!

 
 Grabbarna kör en klassiker: Tåget - alla ska med!


Christinas kompis Jonas och okänd red-head.
 

Kommentarer
Postat av: Bullen

Jag får inte titta på filmen på tåget :(

För det är privat klipp o jag är tydligne inte vänn me personen som lagt upp

2009-08-16 @ 03:51:03
Postat av: tin-for-president

HAHA DUKTIGT NICE TÅG - var ju pappa som hetsa igång givetvis :)))

2009-08-16 @ 11:10:31
Postat av: Miranda

Nice tåg! Haha snygg bild på mig ju; in the moment! Skrattar lite extra pga filmen förresten, dyker upp och skriker "weeeeiii" efter 9 sekunder ;D

2009-08-16 @ 16:25:52
Postat av: Babe

Oj är den privat också, ja då måste du ju kunna det hemliga lösenordet ;)

2009-08-16 @ 16:56:00
Postat av: Grisen

Haha vafan jag missade tåget!! Buhu

2009-08-16 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0