Tisdag

Är hemma hos mamma och röjer nu. Har storstädat lillebrors gamla rum på en massa skit. Hittade lite kul grejer från mina yngre dagar - små ryggsäckar och söta tillbehör man typ hade i låg- och mellanstadiet :P. Har promenerat lite med Shreken och haft lite quality time <3. Ska snart göra någon lätt lunch och sedan lånar jag med mig bilen till jobbet för att köpa lite flyttkartonger och saker vi behöver för att fixa i nya lägenheten. Vi får ju nycklarna i morgon! :)

Hittade en kul bild från bowlingen i lördags:


Kommentarer
Postat av: Paulina

Bejb, ville bara säga att jag kommer att sakna dig till tusen, du betyder verkligen jätte mkt för mig, och jag e överlycklig att jag har dig som vän! ta hand om dig, och jag önskar dig all lycka till med ditt nya 30timmars schema!! Vi ses när jag kommer hem! Beo enorme från din spansih delight!

2008-09-30 @ 18:46:04
Postat av: Anonym

vem är mongot till vänster?

2008-10-01 @ 11:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0