Trött i kropp och själ

Var och tränade med Mallan på Sats igår och efter det åkte jag ner till landet i den svarta natten för att möta upp pappa. Kom hem runt 23 tiden och var helt slut, hade fortfarande huvudvärk när jag vaknade vid 03.00 denna morgon...Kanske fick 1-2 timars sömn denna natt, vaknade och rullade av & an hela tiden. Kändes ju extra bra att öppna denna morgon, gå upp 04.20 och ta tuben runt 05,12...

Tog i alla fall ny krafttag efter jobbet och åkte till Fridhemsplan för att svettas på ett Skivstångspass på Friskis. Känns ju alltid skönt efteråt när benen knappt bär en ;).

I morgon ska jag till tandläkaren och operera bort min visdomstand, börjar bli lite nervös men får hoppas att det går utan större smärta. Vill ju vara hyfsat fräsch så jag kan luncha med mina tjejer på fredag :).

Kommentarer
Postat av: Mallan

E du otrogen? ;)

2008-11-19 @ 15:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0