What's happening next...

Läget just nu är mindre bra. Jag och lilla magen är inte riktigt överens. Det blev ingen middag (orkar varken laga eller äta när jag känner mig stressad) så det blev hallon-mousse tårta och en chokladboll hos syrran istället. Nu känns inte det som den bästa middagen (mår lite illa...). Ja, men jag får helt enklelt skylla mig själv. I morgon innan jag ska till universitetet så ska jag fixa matlådor till helgen. Det kommer bli pastasallad med pesto, kyckling, kalamataoliver, sallad, ruccola, tomat och fetaost. Gäller ju att leva loppan nu när mannen är borta :P.



Imorgon får vi uppgifter och material inför våran första (hem)tenta i beteendevetenskapen. Så från och med i morgon så kommer jag vara "ledig" tom den 22a. Passar mig utmärkt med uppsatsliknande uppgifter och ordbajsning. Det är typ det jag kan :P. Det kommer gå som tåget!

Imorgon kväll ska jag, kenny, pappa och Julia ut och äta middag på Hard Rock Café. Vi skulle ha gått till Grill men var lite sent ute med bordsbeställningen. Det får bli en annan dag. Lillebror har som kriterie att dom måste servera ribs så vi har nog gjort ett bra val. Vi har redan prövat Jimmys Steakhouse, Jensen's Böfhus, Texas Longhorn osv. Har bara varit på Hard Rock en gång i Sverige och det var säkert tio år sedan. Ska bli mysigt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0