Man lär sig något nytt varje dag

I går kväll körde jag min syster till Gamla Stan och som de flesta vet så har jag noll lokalsinne. Jag hatar att köra dit jag inte hittar och blir extremt frustrerad när jag kör själv där jag inte kan orientera mig. Men så skulle jag i alla fall hem från Gamla Stan och det gick riktigt bra. Inte så svårt kanske ni tycker men nu har jag lärt mig en ny väg och vet hur jag ska köra nästa gång jag ska dit. Mina föräldrar säger hela tiden att jag måste köra mer för att lära mig hitta, men vad fan, det är ju det värsta jag vet att köra när jag inte hittar! Haha, inget kan göra mig så sur :P. Men det är bra, övning ger färdighet ;).

Blev en till film igår: "Splinter". Skulle vara en skräckis men har nog inte sett en enda rysare som är värd att rekomendera, inte heller denna. Nä, den får inte ens några poäng...


Nu är det dags för Spinning och core. Ska bli skönt att komma igång med träningen! Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0