Lördag:

I morse åt jag frukost hos pappa och sedan åkte vi ner en sväng till landet, Strängnäs/Åker. Vi skulle lämna och hämta lite grejer. Det regnade hela tiden så det var ju inte så jättekul. Men men. Lite frisk luft hann man ju få. Vi hälsade på min farbror innan vi åkte hemåt också. Väl hemma åt vi en härlig lunch: laxmackor med hollandaisesås och dill. Mmmm! Jag hann sedan bara hem, sminka på mitt bleka ansikte lite, slänga i mig en kopp kaffe och sedan åka till jobbet. Har jobbat på grossen idag 15-21.15. Väl hemma så hade Martin lagat en supergod middag: marinerad ugnsbakad fläskfilé med hasselbackspotatis och en färsk kokad majskolv. Mmmm igen! What a lovely day!







Kommentarer
Postat av: Susann Nilsson

Oj! vad det har hänt saker på pappas land! Vägen på plats nu:)

2010-09-20 @ 20:06:16
Postat av: Chriss



Ja nu har han fixat vägen och tomten. Sått lite gräs, satt upp elstängsel för vildsvinen och det mesta är fixat. Kanske man bara kan vara där ute och ta det lugnt nästa sommar :P.

2010-09-20 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0