Operationen


OBS! KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

Operationen gick bra. Läkaren sade att det var bra att vi gjorde ingreppet nu för det var mycket inflammerad vävnad kring ledbandet. Linn var ett jättebra stöd och lugn som en filbunke. Läkaren och sköterskan var sjukt roliga och det var avslappnad och skön stämning. Vi hade lite fredags-fest med musik i operationssalen :p. Efteråt så fick vi kaffe och biskotti <3. Vi blev med andra ord mycket väl bemötta. De hjälpte till och med Linn med att fixa bra ljus så hon kunde fotografera. Hon fick stå bakom läkaren och han visade henne allt han gjorde och förklarade. Jag fick ligga nyfiken och lyssna bakom ett skynke. Nu gör det skitont men det bör gå över om någon dag. Tur att jag kan pilla i photoshop och blogga med vänster :p. Har tyvär ingen bild på mitt bandage än men min hand är stor som en hubbaklubba :P.

Efter ingreppet rattade Linn hem oss till pappa, skulle lämna bilen. Sedan begav vi oss till Norrmalmstorg och åt en god lunch med Christina. Tjejerna passade upp på mig och hjälpte till. Tack brudar!! Både Linn och Christina var skitsnygga idag med läckra outfits! Snyggingar ;).

Som sagt, känsliga läsare varnas för bildmaterialet.






Min sena :P  ↑




Jag har så snygga och fina vänner! <3 I Love you guys!


Kommentarer
Postat av: Anders

Hoppas smärtan försvinner fortare än kvick och krya på dig.

När jag tittar på sista bilden på "brudarna" och sedan tittar på bilden från SATC2 så är det vissa likheter. hihihihihi

2010-05-29 @ 02:45:51
URL: http://operationsbloggen.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Det gäller ju att vara snygg på operationsbordet... Hoppas filmen e toppen och att du känner dig starkare snart;)

2010-05-29 @ 11:12:27
URL: http://seasiders.blogg.se/
Postat av: Miranda

Jobbigt att läsa om. Synd att jag inte blev inbjuden på lunch. Då hade jag också kunnat vara ett stöd.

2010-05-29 @ 14:54:57
URL: http://www.mirandasminut.se
Postat av: Mamma

LÄSKIGT. Mammas duktiga flicka.

2010-06-01 @ 00:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0