Operation

Idag var jag hos läkaren och trodde att jag skulle få en kortisonspruta. Men icke, det fick jag inte idag heller! Lite glad är jag ju för det... Jag fick göra lite övningar med handen för att läkaren skulle se "hur illa det är" som han så fint uttryckte det. Det hela slutade med att jag fick en tid för operation istället för sprutan. Det är inte så farligt som det låter, man får lokalbedövning och sedan så gör läkaren ett litet snitt i handen. Den 28e maj är det dags, samma dag som det blir sommarlov - bra timing :). Detta innebär att jag kommer att bli sjukskriven i tre veckor (om operationen nu blir av som planerat). Sen får vi se hur det går, läkaren sade att man i de allra flesta fall blir helt återställd efteråt. But you never know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0