Gårdagens äventyr

Var på stan igår fm - klippte mig och köpte en massa bra prylar! Hämtade bla min kamera och mobilfodral på posten samt fick min invisible shield samt minneskort till nya telefonen. Vilken lyx! Nu är alla pusselbitar nästan på plast innan sommaren. Måste bara växla pebgar och byta min bikini inför resan. Bilder på sakerna från igår kommer sen. Nu måste jag skriva klart min uppsats. Ska ju jobba ikväll och operation i morgon bitti. Kan ju inte skriva efter så måste bli klar idag!


Ah! Den står i köket - I just want to play! Men uppsatsen först... Det får bli min belöning.

Kommentarer
Postat av: Syster

Va trevligt :o) Hoppas att du blir nöjd <3

2010-05-28 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0