The real deal

Om man nu ska bjuda sina nära & kära på en kopp kaffe när dom kommer förbi ska man göra det med stil. Denna Moccamaster brygger i rätt temperatur, med rätt mängd vatten och håller kaffet i en lagom varm temperatur om man inte dricker allt på en gång ;). Är riktigt sugen på en. Det blir helt klart en sån här när jag ska byta upp mig från min 99kronors bryggare som jag snott från pappa :P.  Kan köpas på bland annat OnOff, Elgiganten, Siba, Claes Ohlsson, Åhléns City m.fl. Finns i lite olika modeller men just denna är i borstat stål och kostar ca 1500:-. Smakar det så kostar det **


Kommentarer
Postat av: David

Klart du skall ha en Moccamaster, 1500 kr är inga pengar när man vill ha en god kopp kaffe :)

2010-03-13 @ 09:20:24
Postat av: Chriss



Det är så sant!



2010-03-13 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0