Solskensdag

Idag strålade solen och skinnjackan fick komma ut på årets första promenad. Innan universitetet var jag hemma hos Pauli i Brommaplan och åt en härlig lunch, grekisk sallad. Vi hade gjort en fruktsallad också men den hann vi inte med - vi pratade bort all tid :P. Deras nya lgh var superfin och vi hade det mysigt!

På vägen till t-banan ser jag en Sirius sjuktransport vid rödljuset men reflekterar inte så mkt över det. Trippar glatt över gatan och ignorerar totalt. Då tutar det lite aggresivt och vem visar sig inte sitta i just den bilen - jo min kära syster och henner jobbpartner Fredrik! "Hälsar vi inte längre eller!". Haha, oups! I´m such a bitch! Nä, men solen låg faltiskt på och jag såg inte in i bilen... Sorry! Det blev bara ett hej och hej då innan trafikljuset slog om till grönt. I löve you too!


Oh happy, sunny day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0