Rise and shine!

Morrn morrn allihop! Känner mig helt sjuk pigg för att vara (mig) klockan halv sju denna fantastiskt slaskiga fredagsmorgon! Måste gå upp lite extra tidigt så jag hinner med lite plugg innan jag ska på shoppingdate med min kära mor. Vi ska ha en mysdag och strosa på stan, kanske hitta något snyggt till ikväll när jag ska träffa mina Babes ;). We will see... Ska hem till mamsen först och äta en gemensam frukost sen så utgår vi från Södra Station. I´ll let you know om jag hittar något läckert.

Igår hade jag och Pauli riktig kvalitetstid i driven. Var rätt lugnt så vi hade gott om tid att riktigt rå om varandra, thats love baby! Som pricken över i kom en kollega till mig fram och frågade om jag ville ha skjuts hem. Wie, hell yeah! Tackar Elin på TC för detta fantastiska erbjudande.

Var hemma på ett kick och åt den godaste kycklingen någonsin. Martin gav den 9/10 i betyg, not bad! Överraskningen var en lchf-kladdkaka med kaffegrädde = heaven on earth. Sjukt gott var det, jag kunde sova gott i natt ;). Lchf står för low carb high fat och är en typ av diet som vi har kört ett tag nu. Eller jag kan snarare säga att jag har kört en blandning mellan lchf och Gi-metoden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0