Lördagen

Igår, lördag, hade jag tenta i Metod och det kändes bra efteråt. I alla fall "godkänt" bra, ett E lär jag i alla fall kunna skrapa ihop till :P... Efter tentan mötte jag upp Martin i stan och vi gick på en liten shoppingrunda. Köpte en svart hood-tröja och några fotoalbum. Tycker om att ha smarta presentlösningar hemma om jag känner för att ge bort något, ex som min paradpresent - ett fotoalbum fyllt med roliga minnen!

Efter all shopping, och provsmakning av drinkar(!), visserligen (alkoholfria), på Åhléns City åkte vi till Gamla Stan och åt lunch på Vapiano. det var första gången jag var där och det var bra mat och trevligt. Jag firade tentan med en ananasmojito som jag kanske inte riktigt kan rekomendera för den pengen (98:-). Men I really needed a drink :P.

Sen tog vi en svängom i Gamla stan och sedan hem. Johan kom över på kvällen så hade vi lite filmkväll.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Det finns Vapiano här med såg vi när vi var i Brisbane men vi har inte testat, den där oxfilepastan de har e fantastisk.

Puss

2010-03-29 @ 01:06:51
URL: http://seasiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0