Gårdagen

Jag och mamma åt en härlig frukost ihop, sedan handlade vi till morfar och på Jysk och sen åkte vi till morfar. Han var på strålande humör och desto gladare blev han när jag hade köpt med en semla :). Den smaskade han glatt i sig och lite godis till det. Men vanlig mat vägrar han äta... "Godis är godis" som morfar säger...




Sedan åkte vi hem till mamma och åt lunch samt varsin semla. Älvsjö Konditoriet har stans bästa semlor ;)!

Jobbade 16.50-20.20 igår. Så underbart, det var jag och Pauli i driven igår då hon jobbade över för att vara med mig där ute ;). Tack baby! Handlade en himla massa grejer igår också. Blommor och jord, så nu ska det bli fint här hemma! Fick inte med mig allt vi behöver så det blir nog en tripp till Plantagen i morgon. Miriam hjälpte mig upp till bilen med allt, som tack så fick hon skjuts hem. Högdalen ligger ju nästgårds ;).

Kommentarer
Postat av: Pauli

PUSS<3

2010-03-05 @ 16:23:02
Postat av: Susann Nilsson

Härligt att se Bengt in action:) Glad blir så glad!!!! Kram

2010-03-07 @ 08:49:52
Postat av: Babe



Ja det är så skönt när han är pigg och mår som en prins :)

2010-03-07 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0