Fatima under nålen

Igår var jag och Pauli med Fatima hos tatueraren, East Street tattoo. Vem hon gjorde den hos vet nog ingen av oss, han var så sjukt asocial så det finns inte! Sade inte ett ljud under hela tiden, frågade inte ens Fatima om allt kändes ok. Ganska oprofessionellt enligt mig...

Hon gjorde sitt namn på Arabiska på vänster handled. Det blev skitsnyggt. Innan satt hon med uppspärrade rådjursögen och frågade om hon verkligen skulle klara av detta. Självklart sade jag och Pauli var ju tvungen att kontra med att "det kommer att göra lite ont...", haha. Men när det väl var klart (efter ca 20min) strålade hon som en sol och var jättenöjd :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0