Rättvisa!

Yees!! Jag har glömt att berätta det men jag har fått godkänt och höjt betyg på Marknadsföringstentan från förra terminen då jag läste företagsekonomi. Först fick jag ett F = icke godkänt men jag tyckte att det var skumt, så dåligt gick det faktiskt inte. Jag lämnade in tentan för omrättning nu under våren (lite sent men vi fick det pga av att det var så mkt strul kring rättningen av den tentan). Nu har jag fått tillbaka svar från kursansvarig att jag har fått ett D istället för ett F!!! Jaa!! Det går inte att beskriva med ord hur skönt det är - en tenta mindre att behöva göra om och oroa sig för! Ah så skönt!

Tur att jag lämnade in den, ibland tänker man ju att det inte är värt allt besvär och strul men det är det helt klart när man får ett positivt svar. En omtenta mindre är guld värd. Så ligg i om du också tycker att bedömningen inte har varit rättvis - det kan löna sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0