Nästa långresa


Nästa långresa skulle jag och Martin vilja utforska Malaysia eller Thailands västsida. Vi vill bla åka till Koh Lipe och öarna runt omkring. Skall tydligen vara superfint! Ah, hoppas vi kan göra det i vinter! Beroende på hur mycket pengar det blir efter allt extra sommarjobb (samt efter London & Paris) och om det går med skolan så skulle det vara underbart att åka bort två veckor i januari. Om det inte går så skulle det vara skönt att åka en månad nästa sommar. Förstå en hel månad med sol, bad och semester i Asien. Ah, myys!

Ni kanske tycker att jag borde lugna mig lite med resandet med vad fan, man lever bara en gång. Jag lever för att resa. Nu när jag har kameran också så skulle jag kunna vara på resande fot hela tiden! Det finns inget bättre än att upptäcka nya platser och att få miljöombyte. Livsnjutning på hög nivå! I love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0