Does it make it more fun?

Hello!

Har kollat runt lite på Tele2's hemsida och upptäckt deras "Ring-upp-signaler". Man kan beställa låtar till mobilen som spelas upp när någon ringer. Man kan alltså piffa till det lite och låta sina vänner lyssna på en bra eller käck låt när de ringer till dig :). Jag tycker i alla fall att det är en rätt kul grej. Vem hatar inte att lyssna på trista pip-ljud när man ringer till folk... Jag vill att mina vänner ska bli glada när de ringer till mig :).

Någon av dessa funderar jag på, vilken skulle ni vilja höra i luren??

Rihanna - Rude Boy:



Toto - Hold The Line:



Michael Jackson - Thriller:



Wham! - Wake Me Up Before You Go-Go:



Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0