Underbara Malin

Blev himla glad idag när Mallan ringde. Tänker på mina tjejer men tiden går så fort och vips så har vi inte hörts på länge länge. Vi bestämde oss för att ses nästa vecka, för vi har rent ut sagt varit skitdåliga på att ses! Det ska vi ändra på - löfte för 2010!

Malin är också världens bästa för hon ska förlänga mitt kompiskort på Sats vilket innebär att det blir mkt billigare än vanligt. Betyder så himla mycket för mig eftersom jag inte ska ha csn-lån i vår och behöver denna lilla rabatt ;). Känner mig skitsugen på att träna nu också så mitt löfte till Mallan 2010 är att träna regelbundet som tack. Annars blir det smisk!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska ha det min finaste!

2010-01-17 @ 11:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0