Tips till fotointresserade



Jag tycker personligen att det är superkul och väldigt lärorikt att ta del av tips och trix från andra för att bli bättre själv. Är svårt att bara bli "självlärd". Visserligen så har jag inte någon systemkamera än men det gäller även vanlig digital fotografering med kompaktkameror. Här nedan kommer lite länkar som kan ge mycket bra tips och tydliga exempel på hur man lär känna sin kamera och hur man lyckas med fotograferingen. Själv har jag himla tur som har en sambo som datanördar sig tillräckligt ofta för att kunna tipsa mig om alla bra sidor :).

Inspiration & tips:
nevnarien.se

Kamera- & studiotillbehör:
tvspelsweb.se

Tutorials, tips, kameror, tillbehör,
exempelbilder, forum & fotoskola:
digital-photography-school.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0