Tentaångest?!

Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta inför tentan i morgon. Ju mer jag läser och räknar desto svårare blir det! Jag har alltid hatat matte och förstår inte riktigt hur jag hamnade här :P. Kalkylering & beslutsanalys... Suck! Men om - och då menar jag om det intraffar ett mirakel - jag klarar denna prövning så kommer jag vara sjukt nöjd sen! Då är det ju bara redovisningen kvar som tynger mitt hjärta. Vill ju inte ha allt släpande till senare, skönt att få det gjort så fort som möjligt.

Tror att chansen att få alla rätt på tentan, bara av att kryssa i ett svar helt random, är ca 1,6% vilket inte är helt till min fördel! Men som man brukar säga "Plötsligt händer det!". Hoppas innerligt att det är i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0