Oh happy day!

Ja, idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag :). Tiden på Universitetet gick hyfsat fort och grupparbetet inför seminarie 4 i kalkylering gick också bra. Efter plugget hann jag in en sväng på H&M mitt emot Åhléns för att ta en titt (hur ofta blir det att man bara tittar då :p). Hittade en skitsnygg svart tröja för 100:- och en Jimmy Choo väska till mycket förmånligt pris! Dom hade sänkt priset på den för 1, dessa varor ska ut ur sortimentet och 2, det var den absolut sista dom hade kvar! Wie! Som ni alla vet är jag e riktig väsk-freak och suktade efter denna guldklimp när kollektionen kom ut. Då kostade den ca.1300:-, riktigt så galen är jag inte. Men nu är den min! Fy, kan man bli så här glad av en sak...? Hm, jo det kan man väl :). Den tillhör min "finest collection" ihop med några av mina andra pärlor.



Som grädden på moset fick jag idag se tentaresultatet från organiseringstentan som vi hade strAx innan jul: ett stort jäkla C stod det vid mitt namn. Hell yeah! Allt över E är guld **. Mycket glad och lättad över att denna stress är över. Dags för nästa tentaångest att komma krypande...

OCH SNART ÄR DET HELG! SOVA, GODIS OCH FILM VORE NÅGOT JUST NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0