Nyårslöfte Nr.1





Ja, nu måste det bli lite ändring! Brukade vara duktig på att hålla i pengar men det har eskalerat lite med köpberoendet. That's gonna change! Det är ett av mina viktigaste löften under 2010 och framåt. Börjar idag med att, som sagt, returnera min ena väska och att avbeställa min nya mobil. Den gamla är dålig men den funkar fortfarande för mer än bara nödsamtal :P. Den får duga. Kan ju inte köpa en ny bara för att den är cool och fin.

Kappsäcken är ju inte överfylld med pengar precis * *

Kommentarer
Postat av: Miranda

Baby, vi kan spendera tid tillsammans utan att slösa nu.. jag har ju inte direkt imkomster framöver ;)



Får bli promenader, hemmafika, hemmafilm osv puss!

2010-01-13 @ 10:46:07
URL: http://mirandasminut.se
Postat av: Babe



Låter alldeles utmärkt!

2010-01-13 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0