Nyårsafton!

Kvällen började bra med en trerätters middag hemma hos Thomas i Nacka. Vi sjöng i kör ur Bullen och Behms "Sänghäfte" - "Bullens sång" (Bjällerklang), "Halvtidssången" (Ja må han leva) & "Hallå skulle vi inte supa!?" (Hej tomtegubbar). Under kvällen drack vi: vitt vin, rött vin, mousserande vin, minttu, wiskey, skumpa och kaffe på det ;). 

Efter denna trevliga tillställning drog Christina, Martin, Linn & jag vidare till Münchenbryggeriet. Tolvslaget firade vi utanför med lite skumpa och tittade på fyverkerier. Sjukt lång kö när vi skulle gå in (även om man hade förköpta biljetter), men till sist kom vi in lagom till Fatboy Slim. Väl inne på München mötte vi upp Patricia & Micke som redan var där. Jag är skitnöjd med kvällen! 2010 fick en bra start i glada vänners lag! 




Linn, Johan, Martin <3, Christina & Philip


Marc, Marcus, jag & Fredrik


Philip, Carl, Thomas & Marc


Marcus, jag, Fredrik, Linn & Johan




Bootylicious!


    

TOLVSLAGET 2009-2010!



Christina, Linn & Crazy Mike
 


Kommentarer
Postat av: tin-for-president

AMAZING EPIC JOURNEY

2010-01-02 @ 14:02:45
Postat av: lippe

1 fel på er nyårs festande

2010-01-02 @ 14:30:11
Postat av: Christina

Bästa möjliga start på år 2010! Tack för en härlig kväll babe!

2010-01-02 @ 15:21:25
Postat av: Babe



Christina: Tack själv snygging!



Lippe: Att du inte var där eller :P?

2010-01-02 @ 18:40:20
Postat av: Lippe

ja givet!!! :D

2010-01-03 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0