Julafton

På julaftons morgon var det grötfrukost hos pappa och sedan lite julklappsutdelning. Förmiddagen spenderades hos Tony & Maria där även svärmor Mayvor och hennes Arne var. Efter en stund där åkte jag och hämtade morfar, plockade upp Martin hos Maria och sist Kenny & Julia innan vi landade på Söder hos mamma och Håkan :). Några av bilderna är systers ;).

Jag fick trisslotter, en superfin digital fotoram av pappa, Kenny & Martin, örhängen och pengar. Känner mig mycket nöjd!




Håkan & Syster


Bernt & jag





Jag hjälper Julia att få på sig sin nya "Hello Kitty" dress.


Ta da!


Martin, Julia, jag, Kenny, Emma & Julia


Morfar



Kommentarer
Postat av: tin-for-president

bästa brorsdöttrarna <3

2010-01-01 @ 21:35:18
Postat av: Anders

Oj det var ju fullt julbord där. Det var väl inte mycket som saknades. Gröna Anna ser jag också. hihihihi

2010-01-02 @ 09:58:34
URL: http://nordengrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0