Intro, lunch & fika

Hann med ganska mycket skojsigt igår! Först var jag på introduktion för mitt nya program som börjar på torsdag. Det verkar vara mycker mer "mig" än det jag läste innan. Känns bra än så länge :P. Sedan åkte jag till Odenplan för att vänta på Jenny. Tog en sväng på Åhléns och köpte ny foundation, concealer och ett nytt gloss från lypsyl.



Vi tog sedan 4an ner till Rådmansgatan/Sveavägen och lunchade sedan på Café Sirap - en klassiker ;). Det blev en kalkonsallad med rostade pinjenötter och kroärtskocka. Supergott! Till dessert blev det en underbar cappuccino (fick en känsla av Italia <3). Som en glad överraskning kom mamma föbi och sade hej. Hon jobbar på samma gata.



Titta vilken skillnad lite redigering kan göra:

Före


Efter


Åkte sedan hem och smaskade i mig en ipren och vilade sedan en halvtimme. Huvudet kändes väldigt tungt igår. Trött är bara förnamnet. Efter vilostunden var det hej då igen och tillbaka till Rådmansgatan för att ta en fika med Linn på Espresso House. Båda var sega och trötta men vi hade lite terapi som vanligt :P. Fick en jättefin längre tröja också! En svart med lite udda snedknäppning. I love it! Tack darling!! Men mest udda var ändå presentkartongen - kolla filmen ;).



En muffins-semla! Med mandelmassa och grädde på sidan! Skiiitgod!


Latte med extra kakao <3




Kommentarer
Postat av: Jannica

Så jävla läcker! Jag älskar kläder som är lite asymetriska. Perfekt och pedant är tråkigt! Var har du köpt den? En sån vill jag också ha :-)

2010-01-19 @ 20:38:30
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Miranda

Dejtade ni igår? Synd att ni inte sa något, jag och Grisen satt vi vid Hötorget och ni på Rådmansgatan?

2010-01-19 @ 22:08:32
URL: http://mirandasminut.se
Postat av: Babe



Jannica:

Den är från BikBok och finns även i grått vad jag vet. Men jag fick den ju så vet inte säkert :).



Mirre:

Ja, sorry baby men vi hade bokat in en date bara vi två av lite olika skäl, menade inget illa när jag tackade nej till din fika. Men det var tvunget att bli så den kvällen.

2010-01-20 @ 07:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0