Fredag den 15e

Har hunnit med en hel del idag. Först var jag och registrerade mig på PAO-programet på Universitetet - vilket hittills känns bra :P. Sedan hann jag gå en sväng i Farsta C innan Bodypumpen som var klockan 11.00. Jag köpte en ny bh på Lindex - mycket bra köp - och sedan lite scrap-book grejer (Mirres fel, hon gav mig lite sånna prylar i julklapp och nu är jag igång igen :P). Älskar ju att pyssla och lägger man till mitt intresse för fotografering så finns det ju inget bättre än att göra egna fotoalbum! Lite hjärtan och kul bokstäver köpte jag idag - vi får se vad det kan bli av detta :).





En härlig lunch efter träningen blev det också! Olika sorters sallat, rödlök, keso, thaisås, kryddor och tonfisk. Skitgott och nyttigt för den delen. Beach 2010 baby!



Hämtade ut min Chanel-inspirerade jacka/kavaj med svarta nitar från H&M igår också. Beställde den i november och sedan blev den restad så var tvungen att ringa till H&M här om dagen och fråga vad dom hade skickat :P. Minnet är bra men kort. Den är i alla fall sjukt snygg på och är helt klart en ny favorit i garderoben!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Förstår känslan, jag totalt älskar att pyssla. Göra egna grattis-kort, fina lådor till presenter mm. Saknar att vi inte har Panduro här uppe, men som tur är så bunkrade jag när jag var i storstan över jul :-)

2010-01-15 @ 15:33:32
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Miranda

haha förlåt ;)

2010-01-15 @ 16:17:42
URL: http://mirandasminut.se
Postat av: Babe



Gud vad trist! Vad har ni där uppe då :P? ja, vi som bor i huvudstaden är faktiskt riktigt bortskämda!



Hur trivs du nu?



Mirrelicious: Det är helt ok! I love it!

2010-01-15 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0