Some entertainment

Jag måste faktiskt bjuda på dessa hemska gamla goingar - känner en viss någon som behöver muntras upp lite. Hittar inga värre som jag (i ett sansat tillstånd) faktiskt kommer att lägga upp här. Här är lite gamla pics:


Dansar på klassresan i Skottland i 9an. Ja, jag har lugg... Och Diesel jeans size 27 i midjan!! Det är nog det som känns mest avlägset när jag kollar på denna bild :P.



Här badar jag på landet i april/maj för några år sedan. Dum som jag var trodde jag starkt på att syrran och Bernt faktiskt skulle dra upp mig (stegen var inte i) men icke. Fick ligga i blöt och pinas en stund...


En riktig semesterfirare! Lite slapp :P. Håv = småkrypsskräck. Sjukt idiotiskt att som blek och blond svensk att köpa den blekaste rosa bikini ever. Haha, fan vad fult :P.

Känns som att det räcker nu.

Kommentarer
Postat av: tin-for-presdent

Som en gammal och vis man en gång sa: de var bättre förr ;-P

2010-02-05 @ 10:55:43
Postat av: Babe



Haha, jo så är det nog...

2010-02-05 @ 13:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0