Första februari

Idag var jag uppe med tuppen, klockan sex :P. Var lite trött men det löste sig med en kaffe när jag kom fram till Odenplan. Föreläsningen idag var superbra, stresshantering med Alexander Perski.

Innan jag åte hem åkte jag till morfar som ligger kvar på Södersjukhuset. Idag var det ganska bra och vi pratade på. Han är trött emellanåt men håller skenet uppe så gott han kan. Han har haft en kraftig hjärnblödning och är nu blind på ena ögat. Det känns väldigt tungt men han är fortfarande med oss och har humorn i behåll. Morfar <3.

På vägen hem köpte jag semlor. Kunde inte låta bli, dom såg så himla goda ut genom skyltfönstret. Tyvär var dom lite torra, men goda ändå ;).


Sedan åkte vi till pappa, var tvungen att jobba en sväng. Och efter det vidare till Willys för lite storhandling. Till middag festade vi till på potatisgratäng och fläskkarré. Smaskens!


Vi testade lyckan med varsin Trisslott men det blev inget :P. As usual...


Hittade en ny kul produkt i pastahyllan på Willys. Cannelloni som man ska förkoka i fyra minuter och sedan kan man fylla dom och skjutsa in i ugnen. Supernice alternativ till vanlig pasta eller lasagne och verkar väldigt enkelt att göra :).


Kommentarer
Postat av: Parisa

Tråkigt att höra om din morfar Chris =( Hoppas han mår bättre snart! Stor kram!

2010-02-02 @ 21:51:08
Postat av: Babe



Tack sötnos!



Det hoppas jag också!

2010-02-02 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0