Tvättstugebekymmer part two


Ah, nu igen! Klockan sju var det redan någon som hade varit där, i tvättstugan - på min tid. Som tur var hade bara torktulmaren körts igång... Tur för perssonen som var där innan mig alltså... Men vem ser jag inte slinka ut ur den andra tvättstugan! Jo min granne som bor ovanför! Hon låtsas att inte se mig och drar. När jag hade stoppat in mitt och var klar gick jag hem. Lite irriterad som jag var bestämde jag mig för att gå upp och knacka på. Snällt och vänligt sade jag att jag behöver torktumlaren om en timme. Hon blev lite paff att jag kom dit "åh var det du som var där nere (i tvättstugan)...". No shit tänkte jag, jäkla smitare. Man kan inte ens lita på grannarna. Snart är det väl fullt krig nere i tvättstugan... Nästa gång ska jag nog sätta upp en sån här varningsskylt "Be aware of the dog"... Eller kanske "Be aware of the bitch".

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0