Trist but true

Ja, fan vad röven har jäst! Det är den bittra sanningen. Jag hämtade nyligen hem lite sommarkläder och annat från pappa och kommer inte i mina Levis jeans! (ännu tightare var mina Fornarina i size 28...)! Ah, det blir att köra extra hårt på gymmet nu. Lägger upp en bild på det så jag kan bli lite peppad att visa en ny bild snart där dom är knäppta ;). Jag har tillräckligt med självförtroende och självdistans att jag kan bjuda på denna "underhållning". Ni som är redo för Beach 2010 - Gratulerar! LOVE DON'T NEED HANDLES!



Shorts och vår/sommarjeans som bott hemma hos pappa under den kalla säsongen.


Kommentarer
Postat av: Miranda

Ja, som nämnt så är det bara att hojta till om man vill ha träningsssällskap...

2010-04-22 @ 23:07:16
URL: http://www.mirandasminut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0