Three times a charm

Ja, det har blivit en del arbete idag. Först flytt, sedan Bau och nu lite jobb hos pappa. Gör ju visserligen inget att jobba sent då jag inte har något skoj att komma hem till. Martin är hos en kompis och spelar risk så kan ju lika gärna göra lite extra nu när jag ändå är här (i Älvsjö).

Tänkte för en sekund att jag skulle äta med lillebror men då det luktade vitlök från hans chilli con carne ända ut på parkeringen tror jag minsann att jag avstår... Inte för att jag personligen har något emot vitlök, I love it!, men ska ju jobba i morgon + att en viss sambo kommer att ha en del klagomål att komma med i morgon på grund av min extremt dåliga andedräkt. Så nä, skiter i middag. Ska ju ändå snart upp och äta frukost :P.

I morgon efter jobbet skall vi hem till Tony & Maria på påskmiddag och födelsedagsmys. Var ett tag sedan vi var samlade allihopa :). Imorgon kväll eller på lördag morgon åker jag och Martin ner till pappas land och tar det lugnt. Åker tillbaka till stan på söndag eftersom jag jobbar på måndag. Får se om det blir några skriverier här i morgon innan vi åker.

Kommentarer
Postat av: Susann Nilsson

ha ¨å trevligt i Länna, vi var där i torsdags, synd vi missar varandra. Kram

2010-04-03 @ 10:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0