Låång dag

Pju, äntligen börjar jag närma mig "klar", om man nu kan bli det när man pluggar. You can always do better... But good is enough for now. Ligger lite efter efter helgen känner jag men det har jag tagit igen hyfsat bra. Var upp vid sju, var hem till pappa och jobbade en sväng och sedan hem. Nu har jag suttit vid köksbordet i ca sex timmar så är lite stel i baken. Har fått lite pauser då och då av telefonsamtal.

Dock är det inte bästa dagen att ringa till mig idag för i morse hade jag ingen röst alls och nu är den rätt knackig. Jag har ont i halsen också. Måste ha fått en bacill igår på träningen... Jag och Fatima körde Mallans Sats X-pass på Tule.

Nu har jag iaf en liten pluggpaus. Ska strax lägga mig på soffan en stund...



Hämtade alla hårvårdsprodukter hos pappsen. Thank you papa! Tur att man har föräldrar som ser efter sina studerande barn! Som dom brukar säga: inget smakar så gott som gratis champagne.... (Fan vad jag hatar när man säger så!. Fult att gratisåka, man ska bjuda har jag lärt mig, men kanske inte på champagne...).


Linn har äntligen fått igång sin mms-funktion och meddelade mig tidigare idag att Ben&Jerry´s i Globen delade ut gratis glass. Basterds! Ville också ha!



Genomgång av anteckningar och material + gjort nya anteckningar utifrån de gamla :P.


Måste säga att min kära sambo är mer än flitig han också! Han hade gått innan jag vaknade i morse och planerar att åka från Södertörn vid sextiden. Good job baby. Där kan man tala om heldag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du pluggar precis som David!



Jag kan pratat med dig över Skype imorn om du vill alltså din torsdag morgon, förmiddag och min kväll eller var det inte så du menade?

Puss

2010-04-28 @ 02:49:22
URL: http://seasiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0