Åh vad glad jag blir!

Pratade med Linn tidigare ikväll och hon har varit ute på shopping-spree som vanligt i helgen. Men det roliga var att hon har köpt a little something for me. Hihi, nu blev jag faktiskt lite nyfiken...! Underbara darling! Sen så ringde pappa nyss och sade att han har köpt massa hårvårdsprodukter till mig. Schampo, balsam och inpackning av en bekant som är återförsäljare till frisörsalonger. "Nu kommer du ha så det räcker ett helt år, slipper du tänka på det" sade han glatt. Wie, haha vilken lycko-söndag. Tack kära ni!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad gulligt av kära gamla Kenta!



Säg att han gärna får skicka till mig också om han har lite över...;)

Skriv ett mess om du vill prata i veckan.

Puss

2010-04-26 @ 03:26:15
URL: http://seasiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0