Jävla byggjobbare!

Precis, och då menar jag Precis, utanför våran lägenhet håller dom på att spränga + slå sönder berget. Dom både kör med hydraulhammare & spränger. Det bästa av allt är att dom inte heller varnar med signaler när dom spränger. Vanligtvis, om det ska gå rätt till!, ska man tuta tre signaler för att varna och sedan en lång signal som markerar att nu fan smäller det. Men NEJ, här ropar dom bara "Eoh grabbar", " tänt var det här" eller min favorit "Nu fan smäller det grabbar". Snart går jag fanimej ut och hotar med stryk om dom inte gör som man fukking ska. Blir tokig. Blir ju inte bättre av att jag är sjukt lättskrämd och när det både smäller och känns som att man ska få 41kvm betongväggar över sig är man i det läget jävligt jävligt tacksam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0