Svettigt värre

Märker ju helt klart att konditionen är som bortblåst efter ett Sats Power Step + ett corepass. Power Step är en mix av step-up och bodypump kan man säga och det är skitkul! Men som sagt, fan vad jag är ur form... Måste seriöst satsa på beach -10 om det ska bli någon solsemester.

Måste bara säga att jag är grymt imponerad (igen) av Dustins snabba leveranser. beställde kameran igår och nu kan jag hämta ut den på utlämningsstället här i Högdalen. Det kallar jag express delivery och fraktfritt är det också när man är student :).


Kommentarer
Postat av: Mirre

Smygreklam ;) ;)

2009-10-09 @ 21:14:45
URL: http://mirandasminut.blogspot.com
Postat av: Susann Nilsson

Duktig du är som tränar, skulle jag också behöva!

2009-10-11 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0