Nu har jag syndat - igen!

Något jag verkligen inte behöver (eller gör jag kanske det...) är jeans! Nej nej nej. Men jo jo jo, jag har köpt två par till. Ett par var på rea men det väger ju faktiskt inte riktigt upp till att det andra paret inte var det... Ok, i alla fall: ett par ljusa och ett par spräckliga svart/grå som jag tycker är skitsnygga. Jag som älskar att ha svart på mig behöver då alltså inte känna mig heelt svart. Om det nu var en bra anledning att köpa dom... Jag intalar mig det i alla fall. Kommer att vara skitsnygga till våren också när man kan ha dom uppvikta och ett par lättare skor till, det är ju bara sex månader kvar tills dess så det är ju bra att man är ute i god tid!(Det försöker jag också intala mig själv)...  Köpta från Vero Moda/ Only.


Kommentarer
Postat av: Pauli

YOU BAD BAD BAD girl! :)

2009-10-13 @ 15:14:03
Postat av: Babe

Kom och smiska mig då naughty girlfriend. Meow!

2009-10-13 @ 15:17:45
Postat av: tin-for-presdent

man blir aldeless matt i själen...

2009-10-13 @ 15:38:45
Postat av: tin-for-presdent

eller alldeles kanske...

2009-10-13 @ 15:40:18
Postat av: Anonym

BRA JOBBAT BABE!!!!! BEHÅLL BÅDA DU KAN JU INTE GÅ MED RÖVA BAR!

2009-10-13 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0