Inspiration



Efter grupparbete i morse åkte jag hem till Jenny och fikade (skulle ha ringt mamma och ev följt med henne till morfar men jag glömde det! Fiskminne...). Det blev pressokaffe och pojk-bullar ;). Vanliga bullar med smör/kardemumma men de hade en liten annorliunda form, namnet var ju lite kul iaf... Behövde fråga om råd inför nästa termin. Vet inte om jag ska fortsätta på programet jag läser nu eller om jag ska pröva någonting annat. Man vill ju inte snöa in sig på en grej och känna i efterhand att man hade velat testa andra saker också. Kan nog vara bra att byta eftersom jag inte vet vad jag vill göra när jag blir stor ;). Vi får se...

När jag skulle gå hem fick jag en present av Jenny - hennes gamla Pressobryggare! Hon och David hade nyss köpt en ny, superbra så slipper jag köpa en kaffebryggare för många hundralappar :P.


Kommentarer
Postat av: Miranda

Neeeej du ska ju köpa en cool mockabryggare här i Italien i ngn sexig färg :D

2009-10-14 @ 15:49:17
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0