Hur knasigt är inte det här...

För er som inte vet det har jag sedan ett års ålder en hudåkomma som heter dermografism. Det innebär att huden är extra känslig för beröring och starka vätskor såsom rengörningsmedel och fruktjuice ex :P. Det innebär även att huden lätt blir svullen och röd. I detta fallet skulle jag byta plåster på mitt sår efter att ha tagit bort den lilla leverfläcken på armen. Men trots att jag tagit bort det hade jag fortfarande plåstret kvar på armen :P. Kommer ihåg en gång när jag var yngre och syrran skrev "Idiot" i pannan på mig med sina naglar. Kunde inte gå ut på flera timmar...  


Kommentarer
Postat av: syster

Ibland har du bra minne :p

2009-10-02 @ 05:34:06
Postat av: Babe

Plötsligt händer det :P

2009-10-02 @ 10:16:41
Postat av: Jannica

Nämen shit vad märkligt... Har aldrig sett sånt förut. Hur länge kommer du gå med ett plåster på armen då?

2009-10-02 @ 17:36:25
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Babe

Haha, det är borta nu. Det tog nån timme sådär och vanligtvis lägger det sig på några minuter. Beror på hur hårdhänt man är :P

2009-10-02 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0