Never ending story...

...lite så känns det just nu i alla fall. En hel del kvar att packa och plugga innan fredag. Har läst över 100 sidor idag men finns mer att sätta sig in i. Idag blev det läsning av sammanfattningen av kurslitteraturen och genomgång av alla power-point presentationer från föreläsningarna. Måste avsätta tid åt att packa allt det sista nu innan det helt plötsligt är lördag morgon... Det är bara att lägga i högsta växeln!

Ska till sjuka-huset med älskarinnan i morgon. Kommer att gå skitbra tror jag. Tänkte lura i kvinnan en valium och söva henne (trollar med knäna) så det går fort och smärtfritt. Fatima darling, du behöver inte oroa dig, I´m taking care of this :P. 

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha tanten väckte mej i morse och sa att hon behövde frukost.. kl 07.25... själv så börja jag 10.00! Vad gör man inte... ikväll så ska jag få platta hennes hår Oj så mycke jag längtar!

2009-11-12 @ 18:27:00
Postat av: Babe

Haha! Så är livet som sambo... Dock så plattar jag inte Martins hår men men....

2009-11-12 @ 21:53:34
Postat av: Babe

OM du gör!

2009-11-12 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0