Älskade syskon!

Haha, mina syskon är ju rätt roliga. Vilka funderingar dom har. Här kommer ett utdrag om deras syskon-filosofi från systers blogg:

"(...) Min bror & jag satt & diskuterade i måndags om just vår syster Chriss <3 Hon är smart , älskar att plugga & ser sjukt bra ut .
Medans Kenny (min bror ) & jag är mer lika , så vi kom fram till att hon inte är våran , inte för att vi inte älskar henne för d gör vi , MASSOR ! Men hon skiljer sig för mycket från oss . Vi 2 (Kenny&jag) bleka , obildade & smått "rulltiga" med en sjuk humor platsar inte i Mercaåkande högskoleplugghästens dna & eftersom vi 2 mot 1 så måste d va henne de bytte ut ;o)

Men gråt inte för d vår adoptivsyster , vi älskar dig ändå & hoppas med detta att du försörjer oss när vi blir gamla."

HAHA, älskar er också... :P

Kommentarer
Postat av: Pauli

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA:) SYSKON vad ska man säga.. do msäger inte iallfall att dom hittade dig i kontainern utanför sjukhuset när man var liten, eller att mamma fick fel bebis med sig hem så som mina underbara syskon säger om mig:P haha var glad för det:P

2009-11-27 @ 16:46:18
Postat av: Babe

Man ska väl vara glad för det man har :P

2009-11-27 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0