Denna vecka:


Efter att ha lagat mat och vart en sväng till centrum åkte jag till Tumba
för att hälsa på Linn. Köpte med mig lite fika. Vi bara mös och snackade
lite skit. Åkte sedan vidare till Älvsjö där pappa hämtade upp mig.



Vi åt middag och sedan bar det av till Solna där vi hälsade på min faster
Susann som fyllde år. Det blev bullar och mandeltårta ;)




Denna dag var extremt låång. Öppnade 6.35 och jobbade till 16.
Sedan hade vi möte mellan 16 och 18. Då var man ju redan lagom
trött. Självklart strulade kollektivtrafiken så det tog över två timmar
att komma hem. Började med att det tog 40 minuter att komma
från Brommaplan till Alvik pga vagnfel. Fick hoppa av och gå mellan
Abrahamsberg och Alvik. Sedan hoppade jag av i Liljeholmen för
att ta bussen, som då precis hade gått. Fick vänta en kvart...
Lagom trött när jag väl kom hem. Vi började se på "The Wrestler"
men jag somnade i soffan så vet inte om slutet var bra...


Även denna dag blev en heldag på jobbet, 10.30-20.35.
Pysslade större delen av dagen med våra släpvagnar. Var ett
mindre kaos i nyckelskåpet till släpen så nu är det i alla fall
lite mer ordning. Uthyrningen har blivit mitt ansvarsområde så
ska försöka hålla ordning och reda på allt där nere nu ;).
Yvonne skjutsade mig hem vilket var himlans skönt.
Eftersom Martin fyllde år så köpte med mig tårta hem:




Denna morgon var jag hos tandläkaren och undersökte
min andra visdomstand som krånglar. Det såg inte bra ut
så det blir en till operation den 2a April. Lika bra att få det gjort.



Sedan mötte jag Mallan i Liljeholmen. Vi tog en sväng på
Stadsmissionen och drog sedan vidare till Beyond Retro
på Södermalm. Vi skulle secondhandshoppa lite,
men jag hittade inget. Däremot shoppade jag på rea på H&M.
En lång grovstickad kofta, en svart klänning, örhängen
& två linnen, riktigt nöjd. Nu gälle det bara att rensa ut lite
kläder ur garderoben som jag faktiskt aldrig använder.
En liten vårrensning, men det är svårt..

Åkte sedan hem en sväng och drog lika snabbt igen. Nu var
det dags att åke till Tumba. Handlade på Ica inför
middagen med brudarna. Blev färsk fylld pasta, creme-
fraiche och sallad. Självklart hade jag köpt en flaska vin
också! Så vi blandade några dagens framåt kvällen ;).
Fontana Candida är att rekomendera!


(Christina var lite sen så jag och Linn åt tidigare)

Var en mycket trevlig kväll, det gör vi om ;)

* *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0