Tisdag=ledig dag

Har börjat gå upp tidigt på mina lediga dagar för att jag inte ska skaffa mig en dålig vana att sova allt för länge. Är skönt när man hinner göra saker under dagen än att känna att man sovit bort en hel förmiddag. Nu håller jag på att föra över bilder till min nya externa hårddisk, oh så bra och liten ;)!



Ska alldeles snart gå till centrum och hämta mitt paket från H&M vilket jag inte hann igår och sedan komlettera lite till middagsmaten jag ska laga. Sedan ska jag åka till tumba och underhålla Linn, stackarn som hoppar runt på kryckor. Nu har min kära Pauli också skadat sig, sträckt en muskel i ryggen så henna kommer jag nog inte se på några dagar :(.

I kväll ska jag och pappa en sväng till min faster Susann som fyller år idag. Ska bli kul att träffas igen. Grattis!!

Äntligen! Igår hittade jag den ultimata pajformen! Innan har jag haft en så liten form, dessertform, att det inte har gått så bra att göra lite större matpajer. Men nu jäklar ;)

 

* *


Kommentarer
Postat av: Pauli

vad skulle jag göra utan dig bejb... hoppas vi ses snart, puss

2009-03-03 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0