Söndag & Måndag

Igår när jag kom hem från jobbet var <3at i full gång med att baka bullar :)! Laga middag gjorde han också så jag blev riktigt bortskämd igår! Supermys! Sedan kollade vi på film. Kommer inte ihåg vad den heter och vet inte hur den slutar heller för jag somnade- igen! Det är inte likt mig... Skärpning! Har precis ätit lunch nu och väntar på Håkan. Jag ska hjälpa honom slänga lite skit på tippen och sedan ska han skjutsa mig till jobbet :)! Har ett kvällspass att se fram emot... Tur att jag har Pauli med mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst vet jag inte vad jag skulle göra utan dig bejb, du har kommit o betyda väldigt mkt för mig, en stor puss okram från mig till dig=)

2009-03-16 @ 16:20:27
Postat av: Pauli

2009-03-16 @ 16:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0