Mot Universitetet

Ska åka på öppet hus på Stockholms Universitet idag och ska passa på att gå på studievägledning samtidigt. Har ju svårt att bestämma vilket program jag ska söka till hösten och det finns över tio kurser jag skulle kunna tänka mig att läsa vid sidan av programet om det går att kombinera. Lite frågor som helt enkelt måste ställas... Eller om man kanske ska sätta ihop ett eget program... Hm, ja, vet inte riktigt. Tänk om någon bara kunde berätta för en vad det är man ska göra här i livet ;)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Jo, så har jag också tänkt ibland. Oj så bekvämt och enkelt...men lite tråkigt skulle det ju också bli!

2009-03-10 @ 21:54:04
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0